У п’ятому випуску програми “Що по зв’язку?” розповіли, куди звертатися користувачам мобільних телефонів у разі проблем із мобільним зв’язком.
Про це повідомляє Запорізька ОВА.
Якщо у регіоні виникають труднощі з мобільним зв’язком, можна звернутися безпосередньо до мобільного оператора або ж повідомити регулятора — Національну комісію, яка здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг мобільного зв’язку. Незабаром така функція з’явиться і в застосунку “Дія”.
Також у п’ятому випуску «Що по зв’язку?» розповідають про роботу спеціальних мобільних лабораторій, які щодня перевіряють якість мобільного зв’язку в різних регіонах України. Фахівці тестують силу сигналу, стабільність підключення та швидкість мобільного інтернету. З 2025 року ці перевірки охоплюватимуть ще більше населених пунктів, зокрема в містах з населенням понад тисячу мешканців.
Проєкт реалізовано командою Міністерства цифрової трансформації за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID i UK Dev.
Нагадаємо, через складну ситуацію в енергосистемі в Запоріжжі запроваджують графіки погодинних відключень світла. Та що буде з водопостачанням в Запоріжжі, якщо світло не вмикатимуть довгий час – читайте в цьому матеріалі.