У Запоріжжі на сайті контакт-центру 15-80 з’явився розділ «Статистика», в якому можна дізнатися різноманітну інформацію про звернення громадян, які надходять до контакт-центру.
Про це повідомили в мерії Запоріжжя.
Новий сервіс дозволяє ознайомитися зі статистичними даними щодо звернень громадян, які надходили до контакт-центру протягом останнього року (в розрізі місяців), протягом останнього місяця (в розрізі днів), протягом останнього тижня (в розрізі днів), протягом поточної доби (в розрізі годин).
Також в розділі відображається розподіл звернень по районах міста та за проблемами, з якими зверталися містяни до контакт-центру 15-80.
Звернення приймаються у цілодобовому режимі за телефонами 15-80 (зі стаціонарних) та (061) 787 15 80, (050) 414 15 80 (з мобільних ), в електронному вигляді через кабінет користувача на сайті 1580.zp.gov.ua. та через чат-бот «Запоріжжя 1580» в Telegram.
Нагадаємо, “Дія” буде надавати нові послуги громадянам. Їх презентували на Diia Summit.