Ми у соцмережах
INFORM.ZP.UA - це інформаційний портал та веб-сайт новин міста Запоріжжя. Кожен день ми розповідаємо головні та свіжі новини політики, економіки, культури, криміналу, подій, спорту Запоріжжя та України. Фото та відеозвіти за сьогодні. Онлайн - актуальні та останні новини Запоріжжя та Запорізької області на день. Інформація та особи Запоріжжя. INFORM.ZP.UA публікує статті запорізьких журналістів, розслідування та чесну аналітику. Ми дуже цінуємо наших читачів і відбираємо та розміщуємо для них найважливішу інформацію про події міста Запоріжжя та області.
----:--
Ми у соцмережах
Головна » Суспільство » Освіта » Природа та навчання: ключ до успішного розвитку вашої дитини

Природа та навчання: ключ до успішного розвитку вашої дитини

Природа та навчання: ключ до успішного розвитку вашої дитини

Ілюстративне фото

Природа має значний вплив на психічне та фізичне здоров’я людини. Відчуття свіжого повітря, звуки природи мають надзвичайно позитивний ефект на наше самопочуття і емоційний стан.  

Але, як природа впливає на навчання дітей? 

У цьому матеріалі ми розглянемо наукові дослідження, що підтверджують позитивний вплив природи на освіту, які були розкриті дослідниками та вченими у науковому журналі Frontiers in Psychology, який є 3-м за цитованістю та 6-м за величиною дослідницьким видавництвом та відкритою науковою платформою у світі. 

Природа має омолоджуючий ефект на увагу

Як стверджують вчені з журналу  Frontiers in Psychology, омолоджуючий вплив природи на психічно втомлених дорослих і дітей було продемонстровано у великій кількості досліджень, включаючи польові й великомасштабні експерименти. Учні, випадково розподілені в класи з краєвидами зелених насаджень, показують кращі тести на концентрацію, ніж учні, яких помістили в чисто «збудовані» види або класи без вікон.

Математика школа обучение
Ілюстративне фото

Мотивація та залученість учнів кращі в природних умовах

В природних умовах студенти й учні часто демонструють вищу мотивацію. Це може бути пояснено позитивним впливом природи на настрій, який був підтверджений дослідженнями (Takayama et al., 2014 ). У попередніх дослідженнях і оглядах літератури, а також у нових роботах  Blair, 2009 ; Becker et al., 2017 ), (Skinner and Chi, 2014 ; Alon and Tal, 2015 ; Lekies et al., 2015 ).

Ілюстративне фото

Цей позитивний ефект може спостерігатися і після повернення до класу, виражаючись у більшому заохочені до наступних уроків, оцінці навчальних програм а також у загальному підвищенні інтересу до школи. Також варто зазначити, що навчання на природі може найбільше підвищити мотивацію тих учнів, які менш мотивовані у звичайних класах.

Покращення освітніх результатів 

У шкільних умовах включення природи в навчання покращує академічні досягнення порівняно з традиційним навчанням. У “рандомізованому контрольованому дослідженні” навчання в шкільному саду, в якому взяли участь понад 3000 учнів, отримали більше знань, ніж однолітки зі списку очікування, які відвідували традиційні заняття. Крім того, понад 200 інших тестів академічних результатів природничого навчання переважна більшість результатів є позитивними (Williams and Dixon, 2013 ; Becker et al., 2017 ).

Отже, дослідження підтверджують, що час, проведений у природному середовищі, сприяє поліпшенню концентрації, збільшенню уваги та покращенню навчальних результатів.

Тож бажаємо, щоб ваша дитина зростала здоровою та успішною особистістю! 

 Авторка: Анжеліка Ванько