Ми у соцмережах
INFORM.ZP.UA - це інформаційний портал та веб-сайт новин міста Запоріжжя. Кожен день ми розповідаємо головні та свіжі новини політики, економіки, культури, криміналу, подій, спорту Запоріжжя та України. Фото та відеозвіти за сьогодні. Онлайн - актуальні та останні новини Запоріжжя та Запорізької області на день. Інформація та особи Запоріжжя. INFORM.ZP.UA публікує статті запорізьких журналістів, розслідування та чесну аналітику. Ми дуже цінуємо наших читачів і відбираємо та розміщуємо для них найважливішу інформацію про події міста Запоріжжя та області.
----:--
Ми у соцмережах
Головна » Економіка » Початок бізнесу: ключові кроки для успішного старту

Початок бізнесу: ключові кроки для успішного старту

Початок бізнесу: ключові кроки для успішного старту

Бізнес / Бизнес

Як не крути, проте в роботі на когось завжди є свої «але»: певна максимальна межа доходу, залежність від рішень керівництва, відсутність свободи тощо. Вихід — створення власної справи, де ніхто, крім вас, не зможе змінювати графік роботи, «навішувати» додаткові обов’язки чи затримувати зарплату. З чого почати? Зібрали кілька важливих порад, які допоможуть з майбутнім бізнесом.

1. Створення бізнес-плану

Не радимо піддаватись хвилі хайпу та без чіткого плану вкладати кошти в будь-що: так ви ризикуєте упустити важливі моменти та втратити все. Створіть бізнес-план або самостійно, або за допомогою спеціалістів. Цей документ повинен містити чітке бачення майбутнього бренду, його цілі та місію, первинний аналіз майбутньої ЦА, приблизні розрахунки максимального та мінімального прибутку, витрат, терміну окупності тощо. Всебічно пропрацюйте свою ідею.

2. Правильне зберігання товару

Плануєте торгувати продукцією? Радимо завчасно подбати та продумати, як і де товари зберігатимуться, як довго вони можуть «лежати», як відстежувати їх рух тощо. До речі, ще один важливий момент — ведення складського обліку, що можна робити або самостійно, або із залученням бухгалтера. Для зручного керування всіма процесами встановіть CRM-програму: це допоможе уникнути плутанини та механічних помилок.

Якщо ресурсів для оренди та організації власного складу немає, зверніть увагу на фулфілмент — послугу опрацювання товару від запиту споживача до доставлення йому продукції. Оператор і відповідатиме за зберігання товарів, і доставлятиме їх куди потрібно, і навіть працюватиме з поверненнями. Більше про фулфілмент — https://online.novaposhta.education/blog/fulfilment-dlya-biznesu-shho-potribno-znati-pidpriemcyu

3. Розподіл задач та обов’язків

Спершу здається, що все можна зробити власноруч: доставляти товар можна самостійно на авто, листуватись з клієнтами реально у свій вільний час, а ввечері можна замовляти витратні матеріали та нові партії продукції. У реальності ж ні сил, ні часу на всі ці задачі у більшості людей не вистачає. Варто пам’ятати, що ваша сила — в управлінні та організації: створіть команду, делегуйте завдання, контролюйте роботу та насолоджуйтесь результатом.

4. Аналіз конкурентів

Обов’язковий та важливий етап. Ви будете першим у ніші? Ймовірно, працювати в цій сфері інші просто не змогли, а тому може не вдатися це і вам. Конкурентів багато, але присутня плинність (компанії швидко банкрутують)? Шукайте причину в недостатньому попиті або неправильно обраній продукції. Якщо ж з ринком все більш-менш у порядку, проаналізуйте, чого б ви як споживач хотіли б від конкурентів та чого їм не вистачає. Як керівник, відстежте, що саме приносить успіх тій чи іншій компанії. Навчайтесь на чужих помилках.

5. Просування та медійність

В епоху інтернету не мати Інстаграм або ТікТок акаунту = не досягти популярності як бренд. Завчасно продумайте та сплануйте, якими каналами просування будете користуватись: це і створення власного сайту, і банерна реклама, і таргетована реклама, і співпраця з блогерами тощо. Розробіть маркетингову стратегію, створіть айдентику вашого бізнесу та погодьте дизайн всього чого можна (сторінки в соцмережі, приміщення, робочої уніформи й так далі).


Рекламний матеріал