Ми у соцмережах
Головна » Суспільство » Київстар обіцяє компенсацію користувачам за незручності

Київстар обіцяє компенсацію користувачам за незручності

Київстар обіцяє компенсацію користувачам за незручності

Ілюстративне фото

Сьогодні, 12 грудня, в роботі оператора зв’язку “Київстар” стався масштабний збій. Компанія офіційно підтвердила хакерську атаку та пообіцяла компенсації.

Про це “Київстар” повідомили у Facebook. 

“Сьогодні вранці ми стали мішенню потужної хакерської атаки. Вона спричинила технічний збій, у результаті якого тимчасово недоступні послуги: мобільного зв’язку та доступу в інтернет”, – пишуть на сторінці компанії. 

Наразі “Київстар” працює над усуненням проблем, проте точний термін відновлення роботи невідомий.

“Найважливіше, що станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані. Ми щиро перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння. Наша команда обов’язково надасть компенсацію тим абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися нашими сервісами”, – йдеться в дописі.

Нагадаємо, що через збій оператора мобільного звʼязку не працюють охоронні системи й банкомати. Збій “Київстару” частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів “ПриватБанку”.