У Запоріжжі завершили запуск тепла, і відсьогодні мешканці можуть повідомляти про проблеми з опаленням через контакт-центр «15-80» або онлайн.
Про це повідомили в Запорізькій міській раді.
5 листопада у Запоріжжі розпочався опалювальний сезон. Майже тиждень тривали роботи із запуску теплоносія в системи будинків і перевірки стояків.
Від сьогодні контакт-центр «15-80» приймає звернення від містян щодо проблем із теплопостачанням. Зазвичай на старті сезону надходить найбільше дзвінків: у когось холодно в одній із кімнат, десь потрібно спустити повітря з батарей, а подекуди опалення раптово зникає. Через велику кількість дзвінків телефонні лінії можуть бути перевантажені.
Щоб не чекати на з’єднання з оператором, запоріжцям радять подавати заявки онлайн — через особистий кабінет на сайті контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» або через чат-бот «Запоріжжя 1580».
У кабінеті мешканця можна не лише створити звернення, а й відстежувати його статус, дивитися інформацію про відключення послуг, отримувати консультації чи іншу важливу інформацію.
Контакти контакт-центру «15-80»:
- 15-80 (зі стаціонарного)
- (061) 787-15-80
- (050) 414-15-80
- (067) 656-15-80
Читайте також:
- Ціни на павербанки у Запоріжжі: скільки коштує підготовка до блекауту.
- На Запоріжжі оголосили обов’язкову евакуацію населення: що відомо.
- У Запоріжжі добігає кінця будівництво ще одного укриття: де саме (ФОТО).
📢 Inform.zp.ua працює, щоб ви знали правду. Ми щодня збираємо важливі новини про Запоріжжя, окуповані території та життя в регіоні. Якщо наша робота важлива для вас, підтримайте редакцію донатом — ваша допомога дозволить нам продовжувати писати для вас! ❤️ Підтримати: за посиланням👈