Пасажирка нічного поїзда №38, що курсує між Запоріжжям і Києвом, поскаржилася на несправність санвузлів одразу у двох вагонах.
Про це повідомила пасажирка Антоніна Богуславська на своїй сторінці у Facebook.
Мешканка Запоріжжя, яка часто подорожує потягами, поскаржилася на якість сервісу в нічному поїзді №38 сполученням Запоріжжя — Київ. За її словами, у двох вагонах не працювали туалети.
«Це не ОК!!! Вартість квитка не 100 грн Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia це треба якось вирішувати, бо це реально дискомфортно (і неповага не лише до пасажирів, але й до власних працівників, які змушені вислуховувати скарги пасажирів і виправдовуватись за те, в чому вони не винні», — написала пасажирка у соцмережах.

У відповідь на скаргу «Укрзалізниця» пояснила: цей склад дійсно перебуває в «складному обороті» — тобто курсує між напрямками без повернення до депо, де проводять повноцінне техобслуговування, включно з ремонтом санвузлів.
Також компанія наголосила, що унітази часто виходять з ладу через сторонні предмети, які туди кидають самі пасажири.
Наразі в УЗ працюють над технічним вирішенням проблеми та закликають подорожувальників відповідально користуватись обладнанням.
Читайте також:
У центрі Запоріжжя на території «Університетської клініки» зростають незвичні для міського озеленення рослини — морозостійкі кактуси опунції. Екзотичні клумби стали приємною несподіванкою для мешканців району та працівників закладу.
У Запоріжжі стартував капітальний ремонт на проспекті Соборному біля будинку №228 — комунальники відновлюють ділянку, пошкоджену внаслідок російського обстрілу.
📢 Inform.zp.ua працює, щоб ви знали правду. Ми щодня збираємо важливі новини про Запоріжжя, окуповані території та життя в регіоні. Якщо наша робота важлива для вас, підтримайте редакцію донатом — ваша допомога дозволить нам продовжувати писати для вас! ❤️ Підтримати: за посиланням👈