inform.zp.ua

Опалювальний сезон у Запоріжжі: куди звертатися, якщо вдома холодно

Батареї

Ілюстративне фото

У Запоріжжі завершили запуск тепла, і відсьогодні мешканці можуть повідомляти про проблеми з опаленням через контакт-центр «15-80» або онлайн.

Про це повідомили в Запорізькій міській раді.

5 листопада у Запоріжжі розпочався опалювальний сезон. Майже тиждень тривали роботи із запуску теплоносія в системи будинків і перевірки стояків.

Від сьогодні контакт-центр «15-80» приймає звернення від містян щодо проблем із теплопостачанням. Зазвичай на старті сезону надходить найбільше дзвінків: у когось холодно в одній із кімнат, десь потрібно спустити повітря з батарей, а подекуди опалення раптово зникає. Через велику кількість дзвінків телефонні лінії можуть бути перевантажені.

Щоб не чекати на з’єднання з оператором, запоріжцям радять подавати заявки онлайн — через особистий кабінет на сайті контакт-центру «15-80» КП «ЦУІТ» або через чат-бот «Запоріжжя 1580».

У кабінеті мешканця можна не лише створити звернення, а й відстежувати його статус, дивитися інформацію про відключення послуг, отримувати консультації чи іншу важливу інформацію.

Контакти контакт-центру «15-80»:

Сайт контакт-центру «15-80».

Чат-бот «Запоріжжя 1580»


Читайте також:


📢 Inform.zp.ua працює, щоб ви знали правду. Ми щодня збираємо важливі новини про Запоріжжя, окуповані території та життя в регіоні. Якщо наша робота важлива для вас, підтримайте редакцію донатом — ваша допомога дозволить нам продовжувати писати для вас! ❤️ Підтримати: за посиланням👈


Exit mobile version