Співробітники компанії “Місто для людей” оплачують дзвінки з власної заробітної плати

Співробітники компанії “Місто для людей” змушені телефонувати мешканцям за власний рахунок, до того ж зі свого номеру. Про це в телефонній розмові повідомила Світлана Олександрівна, яка назвалася майстром компанії.  А ще співробітники поняття не мають, які будинки обслуговують

Можливо ініціатива не настільки погана, як здається. Мати прямий номер телефону свого майстра, в умовах, коли знайти співробітника  управляючої компанії, який володіє хоч якоюсь інформацією практично нереально. Але сам факт того, що майстри окремих будинків зобов’язані за свій рахунок дзвонили мешканцям, які подавали заявки – перспектива не найкраща. Повний хаос, саме таке враження склалося у журналіста inform.zp.ua. після дзвінка майстра.

Історія сьогоднішньої публікації тягнеться вже більше тижня. Минулого понеділка, після прохання читачів допомогти привернути увагу влади до окремого будинку, журналіст почала розбиратися в насушних питаннях. Проблема полягала у прориві каналізаційних труб та витік фекалій у підвал будинку.

Крок перший – з’ясувати у кого на балансі будинок, крок – другий – подати заявку в службу “15-80”, крок третій – все ж мотивувати службу “15-80”, щоб аварійка  таки приїхала. Розкажемо зокрема про крок перший. Протягом останніх років будинок знаходився на балансі КП “Наше місто”, після проведення конкурсу управління будинком мали б передати іншій компанії. Керуємося логікою, якщо більшість об’єктів на Пісках обслуговує ТОВ “Місто для людей”, то починати дзвінки варто з їх номерів.

Дзвонимо, називаємо адресу – 40-річчя Перемоги, 11, питаємо:

“Ви обслуговуєте наш будинок? – Напевно, ми цю вулицю обслуговуємо, певно і вас теж. Заявку прийнято! – Коли чекати вирішення проблеми? – Ми не володіємо такою інформацією! – А хто володіє? – Ми не знаємо, заявку прийнято, до побачення!”

Нагадаємо, про таку постановку питання заявляли журналісти на останній комісії з ЖКХ

Прямо з залу, де проводили засідання комісії журналіст Валерій Козицький подзвонив в компанію, щоб уточнити строки виконання заявки. Ситуація була аналогічною.

Детальніше про цей скандал читайте тут

Після поданої нами заявки про аварійну ситуацію ми подзвонили також у службу “15-80”, це вже нова і досить довга історія, але зараз про інше. Нам повідомили, що будинок, який нас цікавить залишався на балансі КП “Наше місто”, у зв’язку з процедурою передачі в управління ОСББ. Історія почала розвиватися з урахуванням того, що будинок на балансі іншої компанії. Того дня заступник мера Олексій Бородай пообіцяв взяти ситуацію під контроль. Варто віддати належне – пізно ввечері цього ж дня аварійна служба приїхала, обіцянку майже виконано. Наразі Олексій Бородай обіцяє приїхати на об’єкт і допомогти вирішити питання аварійного стану підвалу. Додатково про хід справ обов’язково повідомимо.

Сьогодні дзвінок: “Ви подавали до нас заявку? В журналіста робочий день і запідозрити, що це реакція на дзвінок тижневої давності досить непросто. Про всяк випадок – “Так, подавали! – У чому суть питання?” Ми розповіли про ситуацію, що склалася з підвалом і каналізаційними трубами, замовчуючи, що будинок за цією адресою компанія не обслуговує.  Нам відповіли, “Ми так не працюємо, усі  ремонти тільки за планом”. З нами поспіхом попрощалися і кинули слухавку. Варто зазначити, людина не представилася і хто такі “ми”, вдалося випитати лише наприкінці короткої розмови.

Заробітні плати співробітників компанії “Місто для людей ” йдуть на оплату дзвінків

Нас зацікавила така швидка розмова і відсутність елементарних етичних навиків. Передзвонюємо, на перші 3 дзвінки відповіді не було. Що ж, довелося написати, що далі дзвінки прийматиме Євгеній Деркач – директор компанії “Місто для людей “в Запоріжжі.

Після цього слухавку взяли. Нам повідомили, що дзвінок здійснено з особистого номеру, бо в компанії телефона поки що немає. А якщо дзвонити всім клієнтам підряд, то не вистачить заробітної плати. Питань немає, згодні! Нагадаємо, до обов’язків управляючі компанії приступили з 1 листопада.

Оскільки дзвінок був на номер іншого оператора,  співробітниця вирішила не церемонитися, сказала поспіхом і про етичні норми забула. Зате повідомила, що не зобов’язана брати дзвінок на особистий номер. Ми відповіли, щоб іншого разу дзвонила з корпоративного, коли він з’явиться. На тому кінці дроту була майстер будинку 40- річчя Перемоги, 13 Світлана Олександрівна. Співробітниця досі не зрозуміла, що наш будинок  – 40-річчя Перемоги, 11 компанія не обслуговує. Сподіваємося з нашої публікації співробітники про це дізнаються і, зітхнуть з полегшенням.

 


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: