Запорізький муніципальний телеканал розробив сайт за 62 000 грн.

Телеканал “Z” платив розробнику інформаційного сайту 4428 гривень щодня, а також 833 гривні коштувала година роботи тренера.

Протягом кількох місяців у Запоріжжі працювала тимчасова комісія з питань перевірки діяльності КП «Муніципальна телевізійна мережа»(«Телеканал Z»). Передумовою створення робочої групи було звернення депутатів міської ради. Вони звинуватили муніципальний канал у односторонній подачі та висвітлення діяльності виключно мера та чиновників міської ради та виконавчого комітету. Діяльність депутатів міської ради, телеканал не цікавила.  Зокрема співробітники телеканалу “Z”  неодноразово переривали ефір під час виступу депутатів від демократичних сил, скажімо під час сесії міської ради. Це викликало масу дискусій та навіть скандал. А щоб він не розгорався, міська влада “дала добро” на моніторинг та аналіз діяльності телеканалу.

Днями робоча група оприлюднила результати своєї роботи. Було виявлено багато порушень, але на дрібних зупинятися не будемо. Серед найбільш цікавих сфер моніторингу був контент телеканалу “Z” – щоденний випуск новин «Новини Z», підсумковий випуск новин «Акценти дня», аналітична програма «Актуальне інтерв’ю»,  рубрика «Розмова з депутатом».

Цікавими є висновки по моніторингу випусків новин:

В період моніторингу було виявлено не менше 82 згадувань в новинах представників виконавчої влади та депутатів. При цьому, джерелами інформації виступили 78 представників виконавчої влади Запорізької міської ради та 4 представники депутатського корпусу, відповідно 95% джерел інформації в новинах становлять посадові особи, та 5% – депутати Запорізької міської ради. При цьому, частка позитивних згадувань/контексту повідомлення, в яких фігурували визначені джерела інформації, становить 44 %, нейтральних – 56 %. Негативні (критичні) згадування  представників виконавчої ради або депутатів відсутні.

Кількість згадувань  міського голови Володимира Буряка або безпосередньо поява в ефірі як джерела інформації дорівнює 13 разів в 20 випусках новин. При цьому, частка позитивних згадувань дорівнює 77 % (10 згадувань), нейтральних – 23% (три згадування).

Що стосується частоти згадувань в проаналізованих новинних випусках представників виконавчої влади м. Запоріжжя та депутатів, було отримано такі дані:

Володимир Буряк, міський голова, – 13 згадувань

Анатолій Пустоваров, заступник міського голови, – 12 згадувань

Валерій Мостовий, голова районної адміністрації по Олександрівському району, – 5 згадувань

Олександр Власюк, начальник управління з питань транспортного забезпечення та зв’язку ЗМР, –

4 згадування

Едуард Багіров, начальник управління фізичної культури, спорту і туризму Департаменту спорту, сім’ї та молоді Запорізької міської ради, –  4 згадування

Костянтин Онода, голова районної адміністрації по Дніпровському району, –  4 згадування

Сергій Мішок, перший заступник міського голови, – 4 згадування

Валерій Еделєв, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, –

4 згадування.

А це значить, що муніципальний канал працює не задля об’єктивності, а заради того, щоб показувати у найкращих тонах мера міста та його оточення, у той же час не показувати діяльності депутатів. Отже, – підозри депутатів знайшли підтвердження під час аналізу діяльності інформаційного ресурсу. 

Цікавим є також і той факт, що при середній заробітній платі співробітника телеканалу – 3457, 16  гривень, КП може дозволити собі розробити власний сайт вартістю в 62 000 гривень. Розробка сайту тривала 14 днів, а це значить що денний гонорар розробника склав 4428 гривень. Також можуть дозволити собі і послуги тренера, який надав їх за 833 гривні на годину. Ціна послуг є значно вищою ніж ринкова.

 


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: